26.02.2016

Zmiany na blogu!


He comenzado escribiendo este blog en español, porque es el idioma que últimamente utilizo a diario, en el que vivo, pienso, leo... Pero ha llegado el momento de cambios. No quiero descartar mis lectores hispanohablantes, por eso voy a añadir un pequeño resumen de cada entrada en castellano, pero quiero dedicar este blog sobre todo a mis lectores Polacos, a los que mi experiencia en España puede parecer interesante y mi punto de vista de dentro puede resultar útil a la hora de tomar sus decisiones. Gracias a todos por seguirme y espero que a vosotros también os guste la nueva versión de este sitio!

Już od dłuższego czasu chciałam się zabrać za zmiany na blogu i chyba wreszcie przyszedł na to czas! Zainspirowana wieloma fantastycznymi blogami które śledzę, postanowiłam że sama zabawię się w bloggerkę. Chodzi chyba o to, że te wszystkie strony prowadzone są przez dziewczyny pełne pasji i miłości do tego co robią! Wydaje mi się, że taka strona to wspaniała platforma na której można dać upust swojej kreatywności i w pewnym sęsie wdrożyć w życie genialne pomysły, które czasami kołatają nam w głowie. Myślę też, że moje życie tu, w Hiszpanii, jako osoby z zewnątrz, jest niezwykle ciekawe i obfituje w różne zabwne, albo mniej zabawne anegdoty. Dlatego uznałam, że od tej chwili blog powinien rozwijać się w języku polskim. Chciałabym dotrzeć do polskich czytelników i pokazać wam jak się żyje na "emigracji" (nie lubię tego słowa). Może moje doświadczenie pomoże komuś z was zdecydować się na ten wielki krok w waszym życiu, jakim jest wyjazd za granicę. A może całkiem odwrotnie?

Zapraszam więc do lektury postów, od tej pory już po polsku!

Besos! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz