3.04.2017

Where to have a coffee in Valencia?



W ostatnich miesiącach odwiedziłam wiele miast i właściwie w każdym udało mi sie znaleźć jakąś przytulną kawiarnię z oryginalnym designem, pyszną kawą i wypiekami i niepowtarzalnym klimatem. Dlatego postanowiłam się moimi odkryciami z wami podzielić.


Na pierwszy ogień idzie moje ukochane miasto, Walencja, a zwłaszcza jedna dzielnica, zwana hipsterką, Ruzafa. Kilkaset metrów od cudownej stacji kolejowej Estación del Norte, możemy trafić w miejsca tak piękne jak Bluebell Coffee (Buenos Aires, 3) czy Dulce de Leche Boutique (Pintor Gisbert, 2). 


Bluebell Coffee to niewielki lokalik, ale bardzo przytulny, a dodatkowym atutem jest wewnętrzne patio pełne roślin i żółtych stolików. Klimat w tej kawiarni przypomina mi karaibskie wyspy!








Dulce de Leche Boutique to z kolei miejsce, które mogłoby się znaleźć równie dobrze w którymś z miast Europy Środkowej. Jest biało, z elementami drzewa, oczywiście dużo roślin, lustra, różnorodne stoliczki i krzesła plus mnóstwo ciast, ciasteczek, tartaletek i tortów. A takich wypieków w hiszpańskich kawiarniach ze świecą szukać, więc tym bardziej polecam Dulce de Leche! Ah, no i kawa jest wyśmienita!!






La Rollerie to kawiarnia położona w samym centrum miasta. Nie jest tu może tak hipstersko jak w poprzednich lokalach, ale warto przyjść tu na śniadanie lub przekąskę ze względu na pyszne  cynamonowe bułeczki z toppingami, które sa wizytówką la Rollerie.




A wy, macie swoje ulubione kawiarnie w waszych miastach? Może coś polecicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz